08.10.2018
admin
Повітряні пригоди
На занятті з навчання читання діти закріплювали знання про букву «К» і знайомилися з буквою «Л»; удосконалювали навички виділяти склади у словах; вправлялися у читанні складів та слів. Розвивали дрібну моторику рук, увагу.
Віра ПИЛИПЕНКО, дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 34 «Чебурашка», м. Біла Церква, Київської області
Заняття розпочалося із закріплення знань про букву «К».
Потім діти знайомилися з буквою «Л», читали склади у посібнику (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 107) і на демонстраційній таблиці.
Опісля малята виконували завдання: викласти букву «Л» з олівців (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 109). Дуже сподобалося дошкільникам шукати букву «Л» спочатку у груповому приміщенні за вказівками вихователя, а потім у посібнику на крилах ластівки (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 108).
Вивчену букву закріпили під час фізкультхвилинки:
«Лі-лі-лі – українці ми малі,
Працювали, потомились,
Відпочити захотілось».
Насамкінець діти із задоволенням розфарбували літаки зі складами з буквою «Л» та поділилися своїми мріями про майбутні подорожі (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 110).