13.01.2019
admin
Пригоди дідуся
На занятті з навчання читання діти закріпили знання про вивчені букви, що позначають голосні звуки, вчилися читати склади з ними, удосконалювали граматичний лад мовлення, закріплювали зорові образи букв, що позначають голосні звуки; розвивали зв’язне мовлення, фонематичне сприйняття, фонематичний слух, слухову увагу, дрібну моторику.
Анжеліка ТОЛСТИХ, вихователь логопедичної групи ДНЗ № 2 «Берегиня», м. Біла Церква, Київська обл.
Повторення та закріплення знань про букви, що позначають голосні звуки, дошкільники логопедичної групи ДНЗ № 2 «Берегиня» м. Білої Церкви Київської обл. розпочали із загадок. Діти з цікавістю слухали віршовані загадки та залюбки впізнавали знайомі букви.
У наступному завданні для дітей логопедичної групи дуже важливо керувати силою голосу – проспівувати голосні, підвищуючи і знижуючи силу голосу («коливання»).
Щоб малята ще краще запам’ятали вивчені букви, що позначають голосні звуки, вони на прохання вихователя виклали їх із природніх матеріалів.
Потім діти із задоволенням вирізали фігурки моркви ножицями (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 25) та розкладали морквинки в корзинки з відповідною буквою.
Під час виконання наступного завдання (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 17) малята розфарбовували кольоровими олівцями кульки, не виходячи за контур.
Цікавою виявилась для дітей гра «Ходить буква по кружку», де вони читали склади, утворені з букв, що позначають голосні звуки; а також гра «1, 2, 3 – пару знайди», де дошкільники вчилися орієнтувалися у просторі, шукали собі пару – однакову букву та проспівували її із дитиною зі своєї пари.
Запропоновані дітям завдання виявилися не складні, цікаві та повчальні.