12.05.2019
admin
Зачакловані склади
На занятті дошкільники вчилися утворювати, читати склади, що містять йотовані букви, та виділяти їх у словах, розглядали графічне зображення йотованих букв та ліпили із пластиліну букви «Я», «Ю», «Є», «Ї», складали речення зі словами «яблуко», «йод», «їжак», «єнот»; збагачували і розширювали свій словниковий запас.
Л. В. КРУКІВСЬКА, вихователь ЗДО № 25 «Оленка», м. Біла Церква, Київська обл.
Заняття розпочалося з ознайомлення дітей старшої групи ЗДО № 25 «Оленка», м. Білої Церкви Київської обл. зі складами, що містять йотовані букви, у віршованій формі. Малюки легко визначали йотовані букви та самі пригадали слова з ними.
Далі дошкільники розглядали графічне зображення йотованих букв та виліпили із пластиліну букви «Я», «Ю», «Є», «Ї». Потім залюбки розфарбовували та продовжували слова, що починаються з написаних букв (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати» , ч. 1, ст. 210)
Пізніше взялися складати речення зі словами «яблуко», «йод», «їжак», «єнот» та вивчили чистомовки:
Їжак, їжак шукає їжу
Яблуко, айву, ожину полюбляє їжачок.
Сподобався діткам і вірш про їжачка
Якось повз колючий їжачок-тато,
На спині він ніс багато:
Лист, ожину, два грибочки
Для маленького синочка
«Їж, мій любий хлоп`ячок!»
Вмов`ляє сина їжачок
Насамкінець малята захоплено виконували завдання та називали утворені букви (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати» ,ч.1, ст.211, 213).