09.11.2018
admin
Ася і буква «А»
На занятті діти знайомилися з буквою «А» та її графічним зображенням, вчилися знаходити букву в словах та груповій кімнаті, викладали з природнього матеріалу, а також вивчили колискову; розвивали мовлення, мислення, пам’ять, турботливе ставлення до оточення і природи.
Алла БОРОДАНЬ, вихователь логопедичної групи дошкільного навчального закладу ясел-садка комбінованого типу № 15 «Теремок» групи « Пізнайко », м. Біла Церква, Київської обл.
На заняття до діток завітала дівчинка Ася, й малюки запросили її разом познайомитися з першою буквою абетки.
Спочатку разом прослухали віршик :
Голосиста буква А
Нашу книжку відкрива.
Попереду вона йде.
Букви всі до нас веде.
Як веселочка жива,
З букв складаються слова.
Вихователь запропонувала відкрити книжечку (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», Ч. 1, ст. 7) і подивитись, яка ж вона, та буква «А». Дітки залюбки розфарбовували букву, яка спустилася до них на парашуті.
Потім разом із Асею дошкільники відгадували загадки, відгадками до яких були слова із буквою «А» (Акваріум, абрикос, вода, акула).
Під час фізкультхвилинки діти шукали букву «А» у груповій кімнаті і дуже раділи, коли знаходили (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», Ч. 1, ст. 8).
Опісля дошкільники визначали, з яких частин складається буква (у неї є два стовпчики і перекладинка), показували її пальчиками, малювали у повітрі, викладали камінчиками й насінням.
Потім малята гуртом, а згодом й індивідуально промовляли чистомовку :
«Па-па-па – засипана в суп крупа.
Ба-ба-ба – нарізали ми хліба
Арі-арі-арі – суп зварили кухарі.
Ра- ра- ра – вже снідає дітвора»
Наприкінці заняття діти взяли свої улюблені іграшки і заспівали для них колискову (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», Ч. 1, ст. 8):
Ася подякувала малятам за цікаву гру і допомогу в навчанні читання.