03.02.2017
admin
Чарівна скринька
Майя ДАВИДОВА, вихователь ДНЗ № 1 «Веснянка», м. Біла Церква, Київська обл.
На заняття до вихованці групи «Веселка» завітала Зима. Вона залишила чарівну скриньку та листа із завданням. Діти відгадували загадки про зимові розваги, розв’язували кросворд.
Для розвитку дрібної моторики пальців рук малята викладали вивчені літери з природного матеріалу (насіння, гороху, квасолі) (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1).
Зацікавлення і захоплення викликало у дітей завдання складати слова з половинок деталей. Шукаючи половинки телефонів, діти утворювали слова, читали їх, придумували різні речення, закріплювали вміння самостійно висловлювати власну думку, розвивати логічне мислення та мовленнєві здібності (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1).
Потім читали склади, написані на трикутниках, які розфарбували в синій колір (склади з літерою Т) (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1).
Дошкільнята також прикрашали ялинки кульками, в яких є склади з літерою Т. Для закріплення знань про поділ слів на склади, місце розташування звуку в слові, кількості букв Т у слові була проведена дидактична гра «Букви, звуки».
На закінчення заняття Зима подарувала малятам на згадку подарунки — маленькі сніжинки.