07.09.2017
admin
Черешнева буква Ч
Ольга ОБОЗОВА, вихователь, ДНЗ № 11 «Золотий ключик», м. Біла Церква, Київська обл.
На початку заняття діти розглянули гілочку з черешнями, на яких зображено вже вивчені букви, а також нову літеру — Ч.
Для того, щоб закріпити вивчені букви, дітям запропоновано було зірвати плоди та назвати подані літери.
Потім вихователь ознайомила з літерою Ч та звуком [ч]. Під час вивчення нової букви діти виділили основні елементи, з яких вона складається, порівняли її з вивченою раніше Н.
Крім того, діти пригадали ті літери, яких на гілочці немає.
Виконання наступних завдань (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 186) сприяло розвитку зорової пам’яті, уваги, мислення, дрібної моторики пальців рук. Спочатку діти розмальовували черешеньку із зображенням літери Ч, а потім виліпили її з пластиліну.
Дошкільнята охайно виконали всі завдання.