Яка основна відмінність методики від інших? +
Системність. Особливсоті моєї методики розкриті в на цій сторінці
Чи можна змінювати авторську методику? +
Немає нічого ідеального. Треба враховувати особливості дитини, слідкувати за її реакцією. Можна змінити вид діяльності, наприклад, вирізання на обведення.
Техніка читання. Чи варто форсувати швидке читання? +
Важливо, щоб дитина читала усвідомлено. У цьому віці техніка читання негативно впливає на розуміння слів.
Читання про себе чи вголос? +
Тільки вголос!
Що читати спочатку: відкриті чи закриті склади? +
Згідно із методикою, спочатку відкриті. Проте, у старшому дошкільному віці можна дещо змінювати
Як пояснити, що таке склад? +
Дві букви, дві подружки, частина слова
Звуковий аналіз і навчання читання +
Для грамотного письма потрібен не лише фонематичний слух; грамотне письмо – це ознака розвинутого мислення; звуковий аналіз робити легше, коли вмієш читати; читання – це не озвучування написаного, а розуміння.
Як правильно називати букву? +
Так, який звук вона передає