Із намиста букви Н

Після ознайомлення з графічним зображенням букви Н діти із задоволенням виконували вправи, відтворюючи букву Н та викладали її з насіння.
 
 
 
 
 
 
 
 
Світлана ПАЛАМАРЧУК, вихователь, ДНЗ № 25 «Оленка», м. Біла Церква, Київська обл.
Ознайомлення з буквою Н ми розпочали з роботи в зошиті (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 122). Діти з’єднували лінією половинки ножиць, визначали, якій половинці не вистачає пари. Потім із задоволенням вивчили вірш Л. Андрієнко про букву Н.
Після ознайомлення з графічним зображенням букви Н діти із задоволенням виконували вправи, відтворюючи букву Н та викладали її з насіння.
Цікаво було з’єднувати ноти — пунктирну лінію з суцільною та співати склади, а потім розфарбовувати їх.
Виконання наступного завдання сприяло розвитку уваги та закріпленню вміння читати склади. Викликало захоплення у дітей розфарбовування у коричневий колір частини малюнка, на якому є склади з буквою Н, а також дізнатися, яка тварина зображена на малюнку (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 124) та прочитати склади.
Також дітям було цікаво вирізати фігурки, на яких написано склади з буквою Н (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 125).
Розвитку уяви та фантазії сприяли виконання таких завдань, як нанизування намистинок, які випали з намиста з буквою Н (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 127). Після виконання завдання діти по черзі читали склади на намистинках.