01.04.2018
admin
Каченя-першачок
На занятті з навчання читання діти повторювали вивчені букви, вчилися знаходити і називати їх, шукали склади з буквою «Щ», вчилися розрізняти і наспівувати голосні та склади з ними.
Валентина ГІРНИК, вихователь ДНЗ № 1 «Веснянка», м. Біла Церква, Київська обл.
У гості до діток ДНЗ № 1 «Веснянка» м. Білої Церкви Київської обл.
завітало на заняття каченя Кря-кря, яке мріє вчитися в лісовій школі, а щоб стати її учнем необхідно виконати деякі завдання, які каченяті не до снаги. Дітки із задоволенням взялися допомогти другові.
Спочатку малята пригадали назву пори року (Весна), відшукали букви, з яких складається слово «весна», і з кожної букви виклали слово.
Потім малюки залюбки вставляли пропущені букви, читали слова і пояснювали, скільки складів має кожне слово.
Далі під час дидактичної гри «Весна яка?» добирали прикметники, і придумували слово на звук, яким закінчилося попереднє.
Із завданням із посібника Л. Шелестової («Вчимося читати», ч. 1, ст. 207) дошкільники впоралися так само швидко – відшукали в словах склади з буквою «Щ».
Але найбільше сподобалися завдання: скласти слова з половинок деталей і читати їх на швидкість (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 204), а також наспівувати, як окремо голосні, чергуючи їх, так і склади (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати» ч. 1, ст. 208).
Заняття минуло цікаво і весело.