01.05.2018
admin
Казкові квіти
На занятті з розвитку мовлення (з елементами навчання грамоти) діти закріплювали знання про вивчені букви «Л», «М»; удосконалювали навички виділяти склади у словах; вправлялися у читанні складів та слів. Розвивали дрібну моторику рук, увагу.
Інна КОВАЛЕЦЬ, вихователь ДНЗ № 13 «Пілот», м. Біла Церква, Київської області.
Заняття розпочалося з дидактичної гри «Знайди букву в кімнаті», під час якої діти відшуковували сховані букви серед інших предметів.
Потім малята залюбки заштриховували знайомі букви.
Далі дітки відтворювали букви за допомогою рухів – наприклад, ставали у пари, утворюючи букву «М».
Насамкінець малюки захоплено складали квітку зі складами з буквами «Л» та «М», читати їх і виконували завдання за посібником (посібник Людмили Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 119). Діти із задоволенням вирізували квіти із складами і вправлялися у читанні.