30.01.2019
admin
Кмітливі помічники
На занятті з навчання читання діти закріплювали знання про вивчені букви «А», «О», «У», «Е», «И» і знайомилися з буквою «І»; удосконалювали навички виділяти склади у словах. Розвивали словниковий запас, логічне мислення, дрібну моторику, уявлення про навколишній світ.
Ірина ГОРБЕНКО, вихователь ЗДО № 20 «Берізка», м. Біла Церква Київської області
Заняття розпочалося з веселої гри «Посади метелика на квіточку», під час якої малята закріпили знання про раніше вивчені букви «А», «О», «У», «Е», «И».
Потім діти познайомилися з новою буквою «І», яка прилетіла на парашуті та розфарбували її (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 39)
Опісля малюки допомогли індикові відшукати індичат, які заховалися у будиночках з буквою «І» (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 40).
Дуже сподобалося дошкільнятам викладати букву «І» з квасолі, а потім розфарбовувати морські зірочки, на яких є склади з щойно вивченою буквою (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст.41).
Насамкінець діти із задоволенням допомогли білочці назбирати горішків: малята вирізували і наклеювали горішки з буквою «І» (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст.42), а ще допомогли слоненяті прочитати великі букви у словах та обвести їх (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 45).