Ко-ко-ко, ку-ку-ку, кар-кар-кар

Валентина ЄРІНАвихователь, ДНЗ № 22 «Ластівка», м. Біла Церква, Київська обл.

Хід заняття

  • Повідомлення теми (вірш про букву К).
  • Гра «Хто що говорить»:

Курка: «Ко-ко-ко»,
Зозуля: «Ку-ку-ку»,
Ворона: «Кар-кар-кар».

  • Звуковий аналіз слів, визначення місця букви К.

На чарівних листочках-чеках написано слова: кіт, коло, колос, кит, каша, козак, вікно.

  • Фізична хвилинка.
  • Читання тексту з піктограмами: «Оленчина коза», «Катя і курочка».

Робота з книжкою Л. В. Шелестової «Вчимося читати», частина 1, с.105—107: скласти половинки трикутників і прочитати слова. Читання складів з буквою К.

  • Ліплення барельєфу «Калина».
  • Заключна частина: гра «Впіймай звук» (плеснути, коли чути звук [к])