02.11.2016
admin
Маленькі помічники
Лілія ХОМЕНКО, вихователь ДНЗ № 29 «Барвінок», м. Біла Церква, Київська обл. Закріплення літери Н розпочалося з сюрпризного моменту, коли в гості до дітей завітала лялька Надійка і попросила допомогти їй виконати завдання : назвати букви і серед них знайти нову, яку вони вже вивчили на попередньому занятті. Малята легко впоралися з поставленим перед ними завданням і вирішили навчити ляльку Надійку писати літеру Н незвичайним способом — пальчиком на манній крупі. Виконання цього завдання сприяло розвитку дрібної моторики, уваги у дітей. Цікавим для дітей було завдання пройти по чарівній доріжці. Діти йшли по доріжці, яка складалася із літер, і, наступаючи на кожну, вони повинні були їх назвати. Велике задоволення отримали діти, виконуючи завдання (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 125)розфарбувати і вирізати печиво для Надійчиної бабусі, на якому були написані склади з буквою Н. Після виконання завдання діти читали склади ще й закріпили навички роботи з ножицями та розфарбовування. Ще одним завданням було відшукати намистинки, які випали з намиста (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 127). Діти впорались із завданням, закріпивши навички орієнтування на папері, ще й перевірили одне одного, правильно читаючи склади. |