19.09.2016
admin
Моя думка
Людмила Рябушко, вихователь ДНЗ № 12 «Джерельце» м. Біла Церква Київської обл. У своїй роботі з дітьми я систематично використовую посібника Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, особливо в індивідуальній роботі, бо на його сторінках цікаві малюнки, завдання. Опрацьовуючи з дітьми сторінку, можна не тільки навчати читання, а й розвивати словниковий запас, зв’язне мовлення, логічне мислення, дрібну моторику, розширювати уявлення про навколишній світ. Перед основним запропонованим завданням (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1 (с. 246); з’єднати пунктирну лінію і прочитати склади), я удосконалюю вміння дитини орієнтуватися в просторі (під, над, вгорі, внизу, справа-зліва тощо), орієнтуватися в часових межах (година, півгодини, чверть), статевих ознаках, рахунку (кількісний, порядковий), підборі означень до іменників, вживанні дієслів, визначенні ознак свійських та диких тварин тощо. Після з’єднання пунктирної лінії і прочитання складів я пропоную дитині підібрати інші склади, що б утворилося слово. З цим словом дитина придумує речення. Пропоную дитині поділити слова на склади, визначити наголошений склад, зробити фонетичний аналіз слова. Кожній дитині подобається працювати з посібником, бо вона вирішує складні завдання легко, у грі. |