19.03.2019
admin
Мудрий песик Пампушок
На занятті з навчання читання дошкільники закріплювали знання про букву «П» та звук, який позначається цією буквою на письмі, читали склади з вивченою буквою, викладали її з природного матеріалу, а також вчилися розпізнавати тверді й м’які приголосні.
Ірина ДОРОШЕНКО, вихователь ДНЗ № 33 «Калинка», м. Біла Церква, Київська обл.
На заняття до дітей ДНЗ № 33 «Калинка» м. Білої Церкви Київської обл. завітав песик Пампушок і запропонував згадати, яку букву дошкільники вивчили напередодні, а ще погратися в ігри на закріплення вивченого звука: «Проспіваємо звук, що на письмі позначається буквою ʺПʺ», «Назви слова, в яких є звук, що на письмі позначається буквою ʺПʺ».
Далі малюки залюбки працювали з посібником Л. Шелестової («Вчимося читати», ч.1, ст.137) – називали склади, які живуть у будиночках.
Потім під час дидактичної гри «Тверді чи м’які» дошкільники допомогли Пампушку назвати слова, які починаються на твердий, м’який приголосний (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч.1, ст.136).
Розім’явшись на фізкультхвилинці, діти повернулися до своїх посібників і взялися виконувати запропоноване вихователем завдання – обводили склади з буквою «П» у поданих словах (посібник Л.Шелестової «Вчимося читати», ч.1, ст.136).
Впоравшись із завданням, малюки індивідуально читали обведені склади, хоч це було й достатньо нелегко, а потім із задоволенням розфарбували малюнки.
Але найбільше діткам сподобалося працювати групами з природним матеріалом, викладаючи першу букву імені песика Пампушка з каштанів та горіхів. І як винагороду наприкінці кінці заняття діти отримали чудові призи.