Мишенята і сир

На занятті з навчання читання діти закріплювали знання про букву «М»; вчилися шукати задану букву на початку, в середині та в кінці слова, удосконалювали навички виділяти склади у словах; вправлялися у читанні складів та слів.

Юлія ЧИЖ, вихователь БНВК «Казка», м. Біла Церква, Київської обл.

Заняття почалося з цікавої гри «Знайди картинку на задану букву», завдяки якій діти закріпили знання про знаходження заданої літери на початку, в середині та в кінці слова.

Потім малята із задоволенням відгадували загадки про мавпу, миску, комету, гаманець. Визначали положення звука в слові.

Далі дошкільники гуртом вивчили віршик про мишенят і гралися у гру «Нагодуй мишенят»: для кожної мишки потрібно було підібрати шматочок сиру, на якому знаходяться склади з літерою «М».

Для кращого запам’ятовування складів з новою літерою дітям було запропоновано розфарбувати машини зі складами з буквою «М» (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати» ч 1, ст. 117).

Насамкінець дітки з великим задоволенням складали половинки квіток і читали утворені слова (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 119), порівнювали літеру із замком, викладали її з паличок Кюізенера на столику і навіть ліпили з тіста.

Запропоновані завдання сподобались дошкільнятам, вони виконували їх з великим задоволенням.