30.03.2020
admin
Наука геометрія
На занятті з навчання читання діти закріпили знання про вивчені букви, що позначають голосні звуки та вміння знаходити їх у складах; вправлялися у розрізненні геометричних фігур, кольорів; розвивали спостережливість, увагу, виховували наполегливість під час виконання завдань, старанність.
Ірина ПОЛЯКОВА, вихователь ЗДО №20 «Берізка», м. Біла Церква Київської області
Спершу діти на килимку обрали геометричні фігури, розрізані навпіл. Склавши їх, малята назвали букви, що утворилися (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст.47).
Далі діти викладали літери з цеглинок конструктора.
Також дошкільнята «розселили» знайомі букви в будиночок-пазл.
А ще малята прикрашали ялинку кульками, на яких написані склади з вивченими буквами (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 51).
Під час роботи з посібником діти розфарбували в жовтий колір частини малюнка, на яких написано голосні, а решту – в синій (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч.1, ст.46).
Завдяки посібнику Людмили Шелестової «Вчимося читати» діти не тільки вивчають букви, а й розвивають пам’ять, логічне мислення, фантазію, уявлення про навколишній світ, дрібну моторику.