30.10.2018
admin
Осінь барвами сяє
На занятті з розвитку мовлення діти узагальнили знання про ознаки осені, закріпили знання про назви дерев та їхні плоди. Вправлялися у використанні іменників й утворенні від них прикметників, закріпили знання про голосний звук, що на письмі позначається буквою «У», розвивали дрібну моторику.
Інна СНІЦАРЕНКО, вихователь, ДНЗ № 13 «Пілот», м. Біла Церква, Київської області.
Заняття розпочалося з відгадування загадок про осінь, діти залюбки пригадали ознаки осені. Вони розглядали картини із зображенням дерев та пригадували їхні назви.
Потім малята із задоволенням погралися в дидактичну гру «Чий листочок та плід?»
Наступним завданням було відшукати морквинку для зайчика з літерою «У».
А далі дітки писали літеру «У» в мисочці з манною крупою і викладали її з абрикосових кісточок. Це завдання сприяло розвитку дрібної моторики рук.
Виконання наступного завдання сприяло розвитку правильної артикуляції, чіткій вимові звуків – діти вправлялися у вимовлянні чистомовок.
Насамкінець малята працювали з посібником (Л. Шелестова, «Вчимося читати», ч. 1, ст. 21).
Тож, окрім закріплення знань про ознаки осені, на занятті діти розвивали словниковий запас, логічне мислення, дрібну моторику, навички різних видів діяльності, уявлення про навколишній світ.