31.10.2016
admin
Подаруй деревам листочки
Ольга ЛИФЕНКО, вихователь, ДНЗ № 1 «Веснянка», м. Біла Церква, Київська обл.
Одним із завдань дошкільнят було розпізнавати літери, що позначають голосні та приголосні звуки. У ході виконання завдання дидактичної гри «Посади бджілку на квіточку» діти придумували слова, в назві яких чують перший звук, що відповідає відгаданій літері. Під час цієї гри розвивається фонематичне сприймання та аналіз, логічне мислення, увага.
На основі посібника (Л. Шелестова «Вчимося читати», ч. 1) проводили дидактичну гру «Віднайди картинку за складом і проведи до неї дівчинку Весну». Діти удосконалювали вміння читати злито склади вголос. Так розвивається зв’язне мовлення, зорова пам’ять.
Цікавим для малят виявилось викладання знайомих літер із природного матеріалу. В ході виконання цих вправ діти розвивали дрібні м’язи рук, увагу, спостережливість, пам’ять, закріплювали вміння орієнтуватись у просторі .
На наступному етапі заняття діти виконували завдання (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 95), під час якого знаходили та з’єднували лінією склади з літерою З, читали склади.
На останньому етапі дошкільнята вправлялись у знаходженні однакових складів з літерами Б, Д та в читанні цих складів із використанням дидактичної гри «Подаруй деревам листочки» (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 80). У ході цієї гри відбувається розвиток зорової пам’яті.