Подорож до осіннього лісу

На занятті з розвитку мовлення діти узагальнили та закріпили знання про ознаки осені, назви дерев та їхні особливості. Вправлялися у поділі слова на склади і визначенні відкритих складів.


 

Наталія ГРЕБІНЬ, вчитель-логопед, ЗДО № 6 «Зіронька», м. Біла Церква, Київська обл.

 

Подорож до осіннього лісу дітки розпочали з вправи на дихання «Вітерець». Саме вітер обтрусив листя з дерев, а дітки залюбки ті листочки позбирали і прочитали на них склади – до кожного дерева необхідно було позбирати листочки з однаковим складом.

Далі малюки розглядали дерева: березу, липу, горобину. Вони називали та розглядали листочки, визначали їхні спільні та відмінні ознаки.

Опісля дошкільники зустріли білочку, яка роздала дітям горішки. На прохання руденької малюки відстукали кількість складів в назві кожного дерева (ли-па, бе-ре-за, го-ро-би-на). Сподобалося діткам читання складів на листочках і утворення з них назви дерева.

Пізніше малюки легко впоралися із читанням відкритих складів на грибочках із буквою «Г» під час гри «Грибочки збираємо, у кошик розкладаємо».

Після фізкультхвилинки «Зайченята» діти допомогли зайчику зібрати морквинки у кошики і заразом удосконалювали вміння читати відкриті склади.

А в кінці подорожі діти позбирали чарівні яблука з дикої яблуні і підшуковували картинку до прочитаного складу.

Дітки подякували звірятам за цікаву подорож.