24.10.2016
admin
Подорож до країни Букляндії
Ганна СЬОМКА, вихователь, ДНЗ № 28 «Горобинонька», м. Біла Церква, Київська обл.
Олена ЮРЧЕНКО, вчитель-дефектолог, ДНЗ № 28 «Горобинонька», м. Біла Церква, Київська обл.
Вихованцям було запропоновано відправитися у подорож до країни Букляндії.
Головне завдання основного етапу — це ознайомити дітей з літерою Ж та читати склади і слова з нею.
Цікавою була робота дітей над ознайомленням з графічним зображенням літери Ж. Були продумані диференційовані завдання (враховувались індивідуальні особливості дітей, оскільки діти мають порушення зору): викладали з паличок та квасолі, ліпили з пластиліну, розфарбовували, заштриховували та вирізали ножицями. В кінці ігрового завдання діти проводили лабіринтом «жука» до «квітки».
Виконання наступного завдання «Ходить буква рядами» сприяло не лише навчання читати склади, а й збагачення активного і пасивного словника малят.
Щоб діти краще запам’ятали вимову звука [Ж], було запропоновано вивчити чистомовку за малюнками: це сприяло розвитку фонематичного слуху, пам’яті та уваги дітей.
Цікаво було спостерігати за малятами під час виконання завдання (посібник Л. Шелестової “Вчимося читати”, ч. 1, с. 88), де діти допомагали жучкам наклеїти пелюстки на квіточки; роздавали подарунки Богдані і Жанні.
Малята легко впоралися з читанням складів, що живуть у будиночках (посібник Л. Шелестової “Вчимося читати”, ч. 1, с. 92).
На заключному етапі дітям було запропоновано згадати, в які ігри вони грали, які завдання виконували, що їм було цікаво і що найбільше запам’яталося. Наприкінці заняття діти отримали в подарунок розмальовку-завдання «Жук», яка стане початком наступного заняття на закріплення знань.