28.05.2018
admin
Подорож Жука
На занятті з навчання читання діти закріплювали знання про вивчену букву «Ж», складали та виділяли з нею склади; вправлялися у читанні складів та простих слів і вмінні утворювати нові слова за початком.
Тетяна ДІДЕЙЧУК, вихователь ДНЗ № 33 «Калинка», м. Біла Церква, Київська обл.
Заняття з розвитку читання для дітей ДНЗ № 33 «Калинка» м. Білої Церкви Київської обл. почалося з читання веселого віршика:
Буква Ж, немов жучок,
Прилетіла на лужок.
– Ж–ж–ж! – мов жук дзижчить,
Всіх комашок веселить.
Спочатку дітки залюбки погралися у дидактичну гру «Назви слова, в яких є звук, який позначає буква “Ж”»: жук, журавель, жаба, жираф, ніж, ожина, мереживо, пожежа.
Згодом усі дружно називали та проспівували склади з цим звуком.
Далі під час дидактичної гри «Прочитай слово» складали половинки деталей та читали слова, що утворилися.
Потім настав час фізхвилинки:
Я веселий добрий жук,
Я ніколи не тужу.
Скрізь відважно я літаю,
Жваво крильця розправляю.
Жу – жу – жу – закружу.
Крильця склав і вже сиджу.
Прилетів Жук з друзями до розквітлої яблуньки. Він хотів помилуватися квітами, але пелюсточки впали та переплуталися.
Діти допомогли Жучку вирізати й наклеїти пелюсточки на потрібну квіточку (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1,
с. 89).
Насамкінець гралися в дидактичну гру «Знайди та обведи» – обводили олівцем склад з буквою «Ж» в словах, розфарбовувати малюнки у підручнику.
На знак подяки за допомогу Жук пригостив дітей печивом.