Портрет мами

Дошкільнята розповідали про своїх рідних, читали не лише двоскладові слова «мама», «тато», а й цілі речення.

 
 
 
 
 
 
 
 
К. ЛОКОТКОВА, вихователь, ДНЗ (ЦРД) № 18 «Ясочка», м. Біла Церква, Київська обл.
На занятті діти поговорили про те, що таке сім’я. Визначили, яку роль відіграє родина у житті кожної дитини. Нагадали склад сім’ї. Після чого кожен з дітей коротко розповів про своїх рідних та їх обов’язки. Потім діти пограли в мовну гру «Пестливі слова». Дітям було нескладно вживати пестливі слова та називати ними своїх рідних.
Далі свою роботу хлопчики й дівчатка продовжили з посібником (Л. Шелестова «Вчимося читати», ч.2, с. 36): читали слова та з’єднували з відповідним зображенням. Дошкільнята легко читали двоскладові слова: «мама», «тато».
Під час заняття діти вчились шанобливого ставлення до себе, рідних та інших людей (Л. Шелестова «Вчимося читати», ч.2, с. 41). Дошкільнята читали речення та з’єднували з відповідним малюнком. Деякі діти читали речення повністю самостійно. Після чого пограли в малорухливу гру «Ти і я — одна сім’я». Далі —  в дидактичну гру «Знайди мам для малят». Усі діти активно брали участь у грі.
Наприкінці заняття вихователь прочитав вірш В. Гринько «Мама». Після чого діти зобразили портрет своєї неньки у посібнику (Л. Шелестова «Вчимося читати», ч.2, с. 42). Дошкільнята захопились малюванням портрету мам і отримали велике задоволення від творчого процесу.