14.05.2018
admin
Приємно познайомитися – буква «С»!
Заняття з читання. Знайомство з літерою “С”
На занятті з навчання читання діти знайомилися з буквою «С», вчилися читати та розрізняти слова з вивченою буквою.
Людмила ГУСЄВА, вихователь ДНЗ №26 «Струмочок», м. Біла Церква, Київська обл.
Заняття для діток ДНЗ № 26 «Струмочок», м. Білої Церкви, Київської обл. почалося із гри «Голосні – приголосні». Кожна дитина отримала букву. Завдання полягало в тому, що потрібно було стати в дві колони – одна з буквами, що позначають приголосні звуки, а друга – з буквами, що позначають голосні.
Далі діткам запропонували відгадати загадку. Вони швидко зрозуміли, що йдеться про букву «С» і доповнили, що вона схожа на місяць, півбублика чи шматок кавуна.
Наступне завдання «Знайди сніжинку із зображеною незнайомою буквою» (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 145) містить перевірку на уважність – знайти серед знайомих букв незнайому.
Далі малюки взялися за виконання завдання «Знайди в кімнаті картинку з буквою “С”» (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 146, завд. 1). Завдання було трішки ускладнене наявністю у груповій кімнаті й інших букв. Попри це, діти дуже швидко знайшли всі букви «С», тому що їм подобаються такі ігри, які містять пошукову діяльність.
Дуже сподобалися малечі завдання «Виліпи із пластиліну букву “С”» (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 146, завд. 2) і «З’єднай пунктирні лінії на сомах» (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 146, завд. 3). У цьому завданні можна перевірити навички розвитку дрібної моторики рук (з’єднати між собою пунктири так, щоб не спотворити букви).
Останнє завдання, яке ми виконуємо наприкінці кожного заняття – «Нанижи на ниточку букви і утвори слово». За допомогою цієї вправи діти вчаться викладати і читати слова з вивченими буквами.