Що спільного між ножицями і носорогом?

Юлія ПОРФУНОВА, вихователь, ДНЗ (ясел-садка) комбінованого типу № 34 «Чебурашка», м. Біла Церква, Київська обл.
На занятті діти розповідали про своє життя у дитячому садку. Малята згадали, що на заняттях з аплікації вони вирізають ножицями з паперу різні зображення. Дошкільнятам запропонували знайти половинки та полагодити ножиці. Під час виконання завдання (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 122) вони з’єднували склади зі знайомими літерами та відшукали нову — Н. Це завдання також сприяло закріпленню знань дітей про кольори та відтінки: синьо-зелений, салатний, помаранчевий та ін.
Потім малята пригадали, як весело вони співають на музичних заняттях. Малята познайомилися із зображенням нотного стану та нот. Дошкільнята вчилися «співати по нотах» —- читали склади з літерою Н (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 123).
Виконання наступного завдання сприяло не тільки розвитку дрібної моторики, а й закріпленню знань про овочі. Адже цього року малята самостійно висівали насіння та вирощували овочі на дитячому городі, а потім ласували огірочками, цибулькою та морквою. Викладати літеру Н з насіння дуже сподобалося малятам (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 123).
Розвитку дружних відносин між дітьми у групі та закріпленню букви Н сприяла гра «Ми друзі», під час якої дошкільники бралися парами за руки та зображали літеру (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 123).
Цікаво було спостерігати, як дошкільнята розмальовували малюнок зі складами НА, НО, НІ, НЕ, НУ, а потім із задоволенням розглядали зображення носорога (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 124).