Щось — у жовте, інше — в синє

Ірина СИТНІЧЕНКО, вихователь, ДНЗ № 4 «Снігуронька», м. Біла Церква, Київська обл.

Спочатку дітям було запропоновано пограти в дидактичну гру «Відгадай букву». Після чого діти розповіли вірші про вивченні букви, що позначають голосні звуки. Для повторення цих букв діти пограли в дидактичну гру «Придумай слово на загадану букву».
Наступним завданням для малят була робота з природним матеріалом (квасолею та гарбузовим насінням). Потрібно було викласти букви з квасолинок (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 14), з насіння гарбуза (ч. 1, с. 14), зліпити з пластиліну вже відомі літери (ч. 1, с. 28), назвати слова, в яких вони вживаються. Діти радо виконали це завдання.

Ще одним цікавим завданням для дітей було розфарбувати в жовтий колір частини малюнка, на яких написано букви А, О, У, И, І, Е, решту – у синій (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 46).

Далі — гра «Склади геометричні фігури». Кожній дитині був запропонований конвертик, в якому лежали вирізані фігури з зображенням літер. Дитина мала скласти частини деталей в одне ціле й назвати букви (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 47).
Потому малята обводили у кожному рядку лише ту букву, що стоїть на його початку А, О, У, И, І, Е (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 52). Під час виконання завдання діти заспівали під знайомий грамзапис, вимовляючи на кожен рядок по черзі А, О, У, И, І, Е.