Спить старий сердитий сом

Людмила ВАГІНАвихователь, ДНЗ № 25 «Оленка», м. Біла Церква, Київська обл.
Ознайомлення з буквою С ми розпочали з прослуховування вірша Н. Забіли «Весела абетка». Діти легко впорались із визначенням звука, який найчастіше трапляється в словах. Самі пригадували слова зі звуком  [с].
Після ознайомлення з графічним зображенням букви С діти із задоволенням ліпили її з кольорової глини і клейкого пінопласту.
Діти легко віднайшли букву С серед інших букв (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 145).
Виконання наступного завдання (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 146) сприяло розвитку уваги та закріпленню читання складів. Цікаво дітям було познайомитися з мешканцями водойм, у назвах яких є буква С, пригадали скоромовку про сома:
Спить старий сердитий сом,
Сниться сому сьомий сон.
Сонце спить, світанок спить,
Сом сопе на весь ставок (Олексій Кононенко).
 
Велике задоволення отримали діти, виконуючи завдання (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 149), де знаходили дупла для кожної сови.
Зацікавлення і захоплення викликало у дітей завдання написати склади з вивченою буквою по манці.
Діти радо виконували й інші завдання з посібника (Л. Шелестова «Вчимося читати», ч. 1, с. 147) — вирізали та наклеювали деталі, яких не вистачає сніговикам, або ж обводити склади у словах (Л. Шелестова «Вчимося читати», ч. 1, с. 150) і читати ці склади.