Лариса СЕМЧЕНКО, вихователь, ДНЗ № 9 «Тополинка», м. Біла Церква, Київська обл.
Ознайомлення з буквою Р діти розпочали з того, що вихователь прочитала вірш-загадку І. Сичовика:
Тигреня мале ричить,
Яку букву воно вчить?
Цікавою була гра «Знайди зайву чашку»: за допомогою ліній діти з’єднали звірят із чашками, на яких є відповідні букви (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 138). Діти знайшли зайву чашку і познайомилися з буквою Р. Виконання цього завдання сприяло розвитку уваги та закріпленню раніше вивчених букв.
Діти також вправлялися в умінні орієнтуватись на аркуші паперу. Швидше з цими завданнями впоралися Ілля і Даніїл.
Цікаво було спостерігати за дітьми під час виконання завдання, в якому вони и викладали букву Р із природного матеріалу (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 138). Вова і Артем першим впорались із завданням і виконали його охайно. |