13.01.2020
admin
Тигр і буква «Т»
На занятті з розвитку мовлення діти закріпили поняття про голосні та приголосні звуки, навчалися виділяти звуки зі складу слова й підбирати слова на заданий звук на початку і наприкінці слова; познайомилися з буквою «Т», уточнили і закріпили артикуляцію та вимову звуків [т], [т“].
Світлана КАЧУРІВСЬКА, вчитель-логопед ДНЗ № 13 «Пілот», м. Біла Церква, Київської області.
Заняття розпочалося з вітання та відгадування загадки про тигра. Далі малята залюбки погралися в дидактичну гру «Закінчи слівце», а опісля взялися виконувати артикуляційну гімнастику, під час якої вправлялися у вимові звуків [Т] [Т“] з допомогою скоромовки.
Потому познайомилися з буквою «Т», а на закріплення виклали щойно вивчену букву та склади з нею із природного матеріалу (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 155).
А в дидактичній грі «Упіймай звук» діти вправлялися у виділенні звука «Т» у словах.
Насамкінець знаходили і розфарбовували таксі з буквою «Т» (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 154).