06.04.2017
admin
Весняними стежками
Світлана ЧЕРНИШЕНКО, вихователь, ДНЗ № 6 «Зіронька», м. Біла Церква, Київська обл.
Заняття в старшій логопедичній групі «Пролісок» розпочалося із запрошення до подорожі, під час якої діти не тільки закріпили знання про вивчені букви та вміння читати, а й систематизували раніше набуті знання про весняні зміни в природі.
Так, під час гри «Впізнай птаха» діти самостійно читали назви птахів і відшукували відповідне зображення птаха. В ході виконання завдання закріпили навички читання та знання про перелітних і зимуючих птахів.
Виконання наступного завдання, гра «Посади квітку», сприяло розвитку уваги під час читання, зв’язного мовлення, а також закріпленню знань про весняні квіти.
Цікаво було дітям придумувати чистомовки у грі «Придумай чистомовку». Під час виконання завдання діти закріпили знання про вивчені букви Ж та Ш, склади, вчилися складати чистомовки, що сприяє розвитку пам’яті, мислення, фонематичного слуху, а для дітей логопедичної групи промовляння чистомовок допомагає автоматизувати вимову звуків.
Подорож виявилась цікавою і змістовною, а завдання нескладні, оскільки діти володіють навичками читання.