22.02.2017
admin
Як цап у цирку працював
Алла БОРОДАНЬ, вихователь, ДНЗ № 15 «Теремок», м. Біла Церква, Київська обл. Заняття почалося з перегляду презентації «Як цап у цирку працював» Діти із задоволенням називали звук, який найчастіше трапляється в словах. Самі пригадували слова зі звуком [ц]. Малята ознайомились із графічним зображенням літери Ц, її будовою, навчалися показувати літеру Ц пальчиками. Після ознайомлення з літерою Ц діти із захопленням викладали її зображення із абрикосових кісточок. Вихователь запропонувала погратися зі звуком (фонетичні вправи): · «Коник скрекоче»: — ЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦ…… · «Дівчинка просить не шуміти дітей»: — ЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦ! Тихо! НЕ галасуйте! (Звук вимовляється уривчасто.) Діти познайомилися з артистами цирку, їх працею та атрибутами (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 180), що сприяло розвитку уваги, дрібної моторики та закріпленню читання складів. Під час виконання вправи з цеглинками (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 181) діти закріплювали вміння орієнтуватися в просторі, читати відкриті склади. Малята з цікавістю виконали завдання (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 182), в якому діти у надрукованих словах необхідно знайти склад (відкритий) і обвести його. При цьому слово діти не читають, звертається увага на те, щоб малята знайшли і прочитали відкритий склад. Наприкінці заняття діти побували в гостях у літа, де навколо цвіркунчика, який любив грати на скрипці, зібралися метелики і співали йому свої пісні (читання складів з літерою Ц). |