19.04.2016
admin
Які бувають водойми
СВІТЛАНА ФЕДЧЕНКО, вихователь, ДНЗ № 7 «Орлятко», м. Біла Церква, Київська обл.
Заняття розпочалося із загадки про річку. Діти відгадали загадку і перейшли до розгляду картини.
Була проведена бесіда, діти закріпили назви мешканців водойм і тварин, які живуть на водоймі, розповідали про їх пристосування до умов життя.
Провели дидактичну гру «Річка», під час якої поповнювався активний словник дітей.
Після відгадування загадки про рибок перейшли до виконання наступного завдання – гри «Спіймай рибку». Під час гри діти із задоволенням читали слова.
Щоб у дітей склалося повніше уявлення про мешканців водойм, вихователь запропонували їм послухати оповідання В. Сухомлинського «Рибка і Жабка». Після цього діти давали характеристику героям оповідання.
Для поліпшення координації рухів дітей залучили до фізкультхвилинки «Жабки».
Цікаво було спостерігати за дітьми під час виконання завдання (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 250). Діти залюбки з’єднували жабеня та листок із відповідним складом, а потім читали ці склади.
Наприкінці заняття (для закріплення матеріалу) вихователь провела гру «Яка літера зайва». Дітям ці завдання виявились нескладні.