27.09.2016
admin
Зачарований ліс
Алла БОРОДАНЬ, вихователь ДНЗ № 15 «Теремок» м. Біла Церква, Київська обл. На занятті діти закріпили знання про ліс і його значення для життя планети, людей, а також тварин. За допомогою вихователя дійшли висновку про те, що життя в лісі існує протягом усього року, а також дізналися, що ліс – легені нашої планети. Дошкільнята вправлялися у читанні слів, вмінні знаходити малюнки, що відповідають прочитаному слову. Роботу почали з читання слів і визначення, які зі слів можна віднести до лісової теми (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 268) Після цього перейшли до комунікативної діяльності. Розглянули й обговорили картину «Лісове життя». У процесі бесіди відбувався розвиток зв`язного мовлення дітей. На наступному етапі пригадали, із чого складаються слова. Чим відрізняються звуки від букв (звуковий аналіз слів «ліс, жолудь, шишка»). Цікавою для малечі була уявна прогулянка лісом, під час якої почули гуркіт грому, дзюрчання струмочка, звуки лісових мешканців (звукозапис, використання ІКТ). Насамкінець виконали завдання із посібника Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 270, під час якого діти читали слова і складали з ними речення (за вказівкою вихователя). |