30.01.2019
admin
Зелена красуня ялиночка
На занятті з розвитку мовлення діти середнього дошкільного віку закріпили знання про вивчені голосні звуки [a],[o],[y],[e],[и],[i] та вміння позначати їх буквою, вправлялися у читанні, виділенні звука у складах, словах та розрізненні кольорів, форми.
Оксана ОБЕРТОС, вихователь ДНЗ № 13 «Пілот», м. Біла Церква, Київської області.
Заняття розпочалося з психогімнастики «На стежину», дітки відгадали загадку про ялинку. У дидактичній грі «Повісь іграшку на відповідну гілку» малюки вчилися співвідносити букви на іграшці та ялинці, закріпили знання про форму круга.
Потім діти розглядали геометричні фігури, вправлялися в їхньому розрізненні в дидактичній грі «Склади геометричну фігуру» (із частинок).
Наступним завданням було підібрати слово на певну букву. Дошкільники називали зображені предмети на картинках і знаходили букву, яка позначає перший звук в слові.
Далі малюки вправлялися у промовлянні голосних звуків.
Наступним завданням потрібно було вирізати кульки зі складами та наклеїти на гілку (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 49), діти виконали вправу «Заспівай пісеньку», за допомогою якої заспівали будь-яку знайому пісеньку, вимовляючи на кожний рядок по черзі [a],[o],[y],[e],[и],[i] (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 52).
Насамкінець за допомогою ігрової вправи «Знайди букву» діти вправлялися у знаходженні букви, що стоїть на початку ряду і обводили її олівцем (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, ст. 52).