Зустріч з лисичкою Любочкою

Галина ДУДКО, вихователь, ДНЗ № 26 «Струмочок», м. Біла Церква, Київська обл.
Закріплення з дітьми знань про вивчені букви розпочалося з того, що до них завітала на гостину лисичка Любочка, яка в кошику принесла дітям знайомі букви.
За допомогою дидактичної гри «Підбери листочок до дерева» діти закріпили знання про букви, що позначають голосні та приголосні звуки, з задоволенням проспівували їх, пояснювали різницю між голосними та приголосними звуками. Після цього малюки допомогли лисичці у «розчаклуванні» дерев, одягаючи їх у листочки відповідного кольору, розміру й закріпили склади з буквами К, В, Б, Д.
Знайомство з літерою Л лисичка запропонувала розпочати грою з м’ячем «М’яч передай, слово зі звуком [л] називай». Діти знаходили картки з буквою Л у кімнаті, виконуючи завдання старанно і наполегливо.
Виконання наступного завдання (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 109) сприяло розвитку уваги, мислення, дрібної моторики пальців рук. Спочатку діти викладали графічне зображення букви Л із сірників, потім розглядали птахів (посібник Л. Шелестової  «Вчимося читати», ч. 1, с. 108), розраховували їх кількість, називали букви, що зображені на крилах у пташок, та визначали ластівок з новою буквою Л. Дошкільнята добре орієнтувались на аркуші паперу, охайно розмальовували зображення пташки, не виходячи за контур.
Дуже швидко знайшли зображення букв у кімнаті (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 109) Аня К. і Саша Н., вони правильно порахували їх кількість та визначили місце їх розміщення.
Цікаво було спостерігати за дітьми під час виконання наступного завдання (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 109). Діти з задоволенням знаходили лимони з заданими складами та заштриховували їх.
Діти радо допомогли лисичці знайти колобків зі складами з буквою Л (посібник Л. Шелестової «Вчимося читати», ч. 1, с. 111). Це завдання було легким і цікавим для усіх дітей.